Missie
gelooft in de kracht van duurzame storytelling, onderbouwd door strategie, technologie en design en uitgewerkt in onafhankelijke ecosystemen op maat. Dit resulteert in een emotionele connectie met de relevante community, wat zich vertaalt in meetbare groei van het merk.
Klanten
TESTIMONIALS VAN KLANTEN
Een goed verhaal is geen one way communicatie maar vertrekt vanuit een dialoog met je bureau. Dat hebben ze bij Hotel Hungaria goed begrepen. Transparantie en efficiëntie zorgen ervoor dat deze content ook realiseerbaar wordt.
Met de Driven serie is Hotel Hungaria erin geslaagd Toyota tot leven te brengen op een manier waarbij storytelling en brand entertainment feilloos gecombineerd worden met de diepere visie en waarden van het merk. Door de focus te verleggen van auto’s naar het merk laat Driven ons toe om een nieuw publiek aan te spreken met emotionele en engaging verhalen die zowel inhoudelijk als productioneel van hoog niveau zijn. Het is een showcase van waar Toyota voor staat en van inspirerende individuen die onze visie delen.
Bij Boerenbond zijn we in 2018 gestart met een groots en ambitieus communicatieproject: #Boerentrots. Met #Boerentrots wilden we onze land- en tuinbouwers, die met veel passie en liefde zorgen voor gezonde en kwaliteitsvolle producten, positief onder de aandacht brengen. Hotel Hungaria heeft door middel van een 360°-communicatieplan, veel enthousiasme, service en constante kwaliteit #Boerentrots mee op de kaart gezet. De kers op onze intensieve samenwerking was het tv-programma Boerenjaar: het beste bewijs dat Hotel Hungaria de kracht van storytelling als geen ander beheerst. Anno 2020 zijn we een tevreden klant en kijken we met #Boerentrots vol vertrouwen naar de toekomst.